niedziela, 20 grudnia 2015

Wish lista na rok 2016


Rok 2015 zleciał mi szalenie szybko, pewnie jak większości z Was. Co prawda zostało nam jeszcze kilka dni ale zapewne zlecą równie szybko. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moją małą wish listę kosmetyczną na przyszły rok :-)


1. Brush Guards - Bardzo dbam o swoje pędzle i myję ję praktycznie po każdym użyciu więc te osłonki byłyby dla mnie bardzo przydatne. Włosie byłoby idealnie ułożone :-) Planowałam je kupić już jakiś czas temu ale jakoś tak wyszło, że o nich zapomniałam... W roku 2016 na pewno się w nie zaopatrzę :-)

2. Maska Enzymatyczna AVA - Bardzo mnie skusiła opinia Aliny z bloga alinarose.pl i jestem pewna, że to będzie jedna z pierwszych rzeczy jakie będę sobie chciała sprawić w nadchodzącym roku. Lubię tego typu produkty, więc myślę że będę zadowolona :-)

3. Pomadka Meet Matt(e) Hughes z theBalm w odcieniu CHARMING - Jestem absolutnie zakochana w tym kolorze. Obejrzałam chyba milion swatchy i wiem, że to ta jedyna :D

4. Kredka Mr. Write (Now) z theBalm w odcieniu Brian Beige - Ciąg dalszy poszukiwań idealnej kredki cielistej na linię wodną :-) Mam nadzieję, że ta w końcu okaże się strzałem w dziesiątkę :-)

5. Multi Gel z firmy Kryolan - Bardzo lubię pigmenty i różne sypkie pyłki ale czasami ciężko się z nimi pracuje na bazie czy na duraline. O tym produkcie mówi się wiele dobrego, więc też muszę go przetestować :-)

6. Paletka Meet Matt(e) Nude z theBalm - Marzę o niej od bardzo dawna ale wiecie jak to jest, zawsze znajdzie się coś ważniejszego do kupienia a ona niestety do najtańszych nie należy. Ale w roku 2016 już na pewno będzie moja :D

A jak wygląda Wasza wish lista? :-)

1 komentarz:

Kosmetyczne Pudełko pisze...

Mnie też ciekawi maska enzymatyczna Ava